.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

تو بالاتر از قله های زمینی!!!

هوالغریب....



همیشه آخرین لحظه ها تلخ اند... لحظه های دل کندن و خدا حافظی همیشه تلخ است... جنسش هم فرقی ندارد... فقط عمق آن فرق دارد... از خداحافظی آن روز در دل آن خیابان شلوغ بگیر که حتی جرئت نکنی آخرین نگاه را روانه ی چشم هاش کنی و هر بار یاداوری اش محال است تو را به اشک نشناند تا خداحافظی با ماه خدا... تنها عمق هاشان فرق دارد... خداحافظی هر چه که باشد سخت است و پر از اشک های پنهانی پشت عینک دودی!!! اصلا عینک های دودی بزرگ ترین لطف به چشم های انسان هاست!!! هر کس یک گوشه ی پنهانی برای اشک هایش دارد و من این گوشه های پنهانی را لحظه های عینک دودی نامیده ام!!!!


 ماه رمضان سال پیش من بودم و زخم معده ام و روزه هایی که نمی توانستم بگیرم... و ماه رمضان قبل تنها هفت روز توانستم روزه بگیرم... همین دیروز بود که به مادرم می گفتم:

می بینی مامان... پارسال که نمی تونستم روزه بگیرم چققققد ماه رمضون برام سخت گذشت و دیر... ولی امسال که خدا بهم توفیقشو داد چقد زود تموم شد...درسته چن باری کارم به دکتر کشید ولی خیلی هاشو گرفتم...


و بعدش سکوت کنم و گوش بدم به حرفای مامانم ولی توی دلم بگم خدایا دمت گرم... و بعد دوباره بگم خدایا چرا واقعا هر چیزی که خوبه انقد زود تموم میشه؟! مث همین ماه رمضونی که بی نهایت دوسش داشتم!!

و یا ماه رمضونی که پارسال وقتی نمی شد روزه بگیرم برام انقدر دردناک گذشت و دیر...


و باز برسم به این جمله که عمر خیلی از خوبی ها کمه!!! و بعد ی نفس عمیق بکشم به احترام تموم دردهایی که پشت این جمله مخفی کردم!!! و پشت تموم دردهایی که  من رو ساختن!!!


این منم!!!

خداحافظ ماه رمضان سال 94


                                                                                امضا

                                                                                     فاطمه



+ کی می دونه که من چقدر گریه کردم

فقط چشم تو اشک ِ چشمامو دیده!!!

( آهنگ پست قبل... خدا*** بهنام صفوی)


++ خدایا شکرت... نعمت شکر کردن رو از من نگیر...

نظرات 8 + ارسال نظر
رهــ گذر دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 18:33

سلاااااااااام فاطمه خانوووم

ماه رمضون یه برکت واقعا
حیف که تموم شد
حیف


نماز روزه هات قبول حق


بوس بودا

سلام نن جوووون

آره... واقعا حیف که تموم شد... واقعا حیف...

نماز روزه های توام قبول باشه ان شالله...


آره یادمه که قدیما این نشونه ی بوس بود واسمون

رهــ گذر دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 18:39

خخخ

فکر نکن آواتار دار شدمااااااااا خخ
مژگان اوندفعه گفت که نمیشه آواتار ساخت، منم رفتم امتحان کنم ببینم میشه یا نه دیدم میشه
اصن نمی دونم چی شد ایمیل وارد کردم

یادمه ...منم ی لحظه تعجب کردم چی شد ایمیل گذاشتی... ازت بعید بود...

فریناز سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 15:08 http://arameshepenhan.blogsky.com

رهگذر خانوم جان اینجان که

آواتورشو نگا

اون اواتور قبلیتی ولی تو گفته باشم بتا
بعله

اینا زیادی خوشگلن به تو نمیاد

آره... یهو همگی با هم اومدین

بقیه شم که با من نبودی...خود رهگذر خانوم بیان جواب بدن

فریناز سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 15:09 http://arameshepenhan.blogsky.com

خب بریم سر پستتون
سلام علیکم فاطمه خانوم با امضا

این امضاهات منو کشته اصنا

آره سحراش خیلی اذیت می شدما ولی خب واقعااا واقعاااااااااااااا بی نهایت خدا رو شکر که امسال منم تونستم بگیرم خیلییی هاشو

پارسال خیلی بد بود

واقعا خدا رو شکرررررررررررررر که توام تونسی بگیری و خوب بودی به جز اون چند روزشو:دی

یهووووووووووووووووووو عیدی بده اصن:دی
عید تموم شده ولی من عیدی نگرفتم که

سلام فریناز خانوم

خداروشکر که تو هم تونستی امسال رو بگیری و ان شالله که همش رو خدا قبول کنه...

ان شالله خدا از هممون قبول کنه...



ان شالله عیدیت رو هم از خدا می گیری خیلی زود...

و بهترین زندگی ها سهمت میشه

فریناز سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 15:10 http://arameshepenhan.blogsky.com

چه عجببببببببببببببببببببببب نظراتت بازنا
نظرات باز بمونه صلوات
خخخخ

اوهوم...
اگر کسی بیاد باز می مونن

لیزا موری پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 18:59 http://weingreenmile.blogsky.com

سلام
من همین امروز با وبلاگت آشنا شدم چنتا پستو که خوندم بحدی به دلم نشست که نتونستم همین لحظه نظر نزارم
اما ارسال نظر پست جدیدت بسته بود
من به تازگی وبلاگ خودمو ساختم
خوشحال میشم که تبادل لینک کنیم و ازین ببعد باهم در ارتباط باشیم
اگه دوس داشتی لینکم کن
شاد باشی

سلااااام

آخی ... خیلی وقت بود گسی این مدلی نیومده بود وبم... که یهو بیاد وبم و اینا...

حتما میام وبت...

شمام سبز باشی

فریناز جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 13:13 http://arameshepenhan.blogsky.com

هر چی دلت می خواد می گی بعد می گی خدایا شکرت؟؟؟

اون پست بالایی واقعا چیه؟

من نمیدونم مگه آدما بعد مرگو می دونن که هی می گن بمیریم و مردیم و اینا


پاشو یاعلی بگو زندگی تو بکن

مگه حرف بدی زدم توش؟!!

من اصا منظورم اینایی که گفتی نبوده. آدم در لحظه ممکنه حالش بد باشه ی حرفی هم بزنه... وگرنه من کجای متن گفتم بمیرم و اینا؟!

دارم زندگی می کنم ... بی گله...بی اعتراض

لیزا موری چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 19:21 http://weingreenmile.blogsky.com

سلام خوشحالم که حالت بهتره
من واقعا از مطالب وبت لذت بردم میگن هر سخن از دل براید لاجرم بر دل نشیند
پس با اجازت من لینکت میکنم شمام منو لینک کن
ایشالا که بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم

سلام...
ممنونم... امیدوارم مطالب هم رو خوب بخونیم...

ان شالله...

سبز باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.