.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

جای خالی

هوالغریب...


غصه نخور...کنار آمده ام با نبودنت...اصلا جای خالیت خودش را به رخ من نمیکشد...باور کن...دلم باور کرده که تو را ندارد...نگران دلم نباش...حالش خوب است...

صبح تا به شب فقط می خندد...گریه برایش کار مسخره ای شده...



راستی حتی دیگر حوصله ای این را هم ندارد که بنشیند و صفحه ها بنویسد اینجا...تنها در دفتر می نویسد...

....


راستی عزیزه دله خسته ام!یک چیز را می دانستی؟امروز فهمیدم که چقدر افعال معکوس خوب هستند...اصلا عاشقشان شدم...انقدر کیف می دهد استفاده از آن ها...باور کن!


تنها می توانم بگویم که تو را دوست دارم...به همان قدری که فقط خودت می دانی و بس!

این فعل معکوس نبود ها!



***آقای محترمی که تو صندوق پستی من نظر دادید...می خواستم خدمتتون عرض کنم که نمی دونم و مطمئن نیستم که کی هستید چون آدرس آی دیتون برام اصلا آشنا نیست...اما اینجا ترجیح دادم جوابتون رو بدم چون برام حتی اون قدر اهمیت ندارید که بخوام از طریق آی دیتون جواب بدم...و این که مطمئن هستم بازم اینجا میاید و این نوشته رو خواهید خوند...

در جوابتون باید بگم که من به آدمی که درموردش باهام حرف زدید در نظرتون خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرشو کنید اعتماد دارم و حرف های شما و هیچ کس دیگه ای نمیتونه حال منو بد کنه...پس تلاش بیهوده نکنید...همین...

برام بی ارزش تر از این حرفا بود نظری که بهم ارسال شد...اینجا نوشتنم هم صرفا به این دلیل بود که دچار توهم نشید...