.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

چشم در چشم آسمان

 

 

چشم در چشم آسمان   

ایستاده بودم و دل برکنده از کویر

همه تن چشم کردم و در چشم آسمان دوختم.

و همه جان نگاه کردم و در آن گوشه ی آسمان آویختم.

و دز اعماق این کبود

به لذت جان می سپردم

و در آبی این دریا

به عشق جان می گرفتم

و غرقه ی مستی و بی خویشی

با آسمان عشق می ورزیدم

و اشک امانم نمی داد

و می نگریستم و به نگریستن ادامه می دادم

و می شنیدم که سکوت آبی وحی

این سخن پیامبر را با دلم می گوید

و من در عمق همه ی ذرات وجودم

آن را به نیاز و حسرت زمزمه می کنم که

"اگر مامور نبودم که با مردم بیامیزم

و در میان خلق زندگی کنم

دو چشم را به این آسمان می دوختم

و چندان به نگاه کردن ادامه می دادم

تا خداوند جانم را بستاند."  

 

و خدا امتحان می کند....

نظرات 5 + ارسال نظر
سیما=ارغوان یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 13:09

به به
سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممم
حال شما؟
مرسی که اومدی به وبم
وب خودتونه
دوستت دارم
بای

سیما=ارغوان یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 13:10

راستی ...
با تبادل لینک موافقی؟

شیرین دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 21:25 http://www.tanhaeehayam.blogsky.com

سلام عزیزم وبلاگ شما هم خیلی قشنگه آپت زیبا بود عزیزم...

مهشىد شنبه 7 آذر 1388 ساعت 00:01 http://fesghelak.blogfa.com

سلام...
خىلی عالیه وبلاگتون به منم سر بزنىد...

یه کهکشون تنهایی چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 00:17 http://tataloo30.persianblog.ir

زیبا بود ، خوشحالم که به اینجا اومدم ، تو کهکشونم منتظرتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.