.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

با توام با تو خدا...

با توام با تو خدا...  
 
یک کمی معجزه کن
چند تا دوست برایم بفرست
پاکتی از کلمه
جعبه ای از لبخند
نامه ای هم بفرست
کوچه های دل من
باز خلوت شده است
قبل از اینکه برسم
دوستی را بردند
یک نفر گفت به من
باز دیر آمده ای
دوست قسمت شده است
با توام با تو خدا
یک دل قلابی
یک دل خیلی بد
چقدر می ارزد؟
من که هرجا رفتم
جار زدم:
شده این قلب حراج
بدوید
یک دل  مجانی
قیمتش یک لبخند
به همین ارزانی
هیچ وقت اما
هیچ کس قلب مرا قرض نکرد
هیچ کس دل نخرید
با توام با تو خدا
بیا این دل من مال خودت
خواهش می کنم ای خدا
ببر این دل را نزد خودت....  
 
نظرات 12 + ارسال نظر
سلام دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 08:57

سلام

delak دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 20:56 http://DELAK.BLOGSKY.COM

سلام ممنون که اومدی
امیدوارم شما هم موفق باشین
من حرفی ندارم هرطور خودتون صلاح بدونید
بازم بیا

سیما دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 21:59

سلام
تبریک تبریک تبریک
موفق باشی عزیزم

سیما دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 22:03

دریا تنهاست....
ما هم تنهاییم...
نه ...
ماهی ها دریا رو دارند....

سها سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 17:32

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 17:33

سها سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 17:38

سلام بهترین بهترینم.
تبریک میگم. برای انتخاب بهترین سنگ صبور چراکه خداوند منان بهترین یارو یاور.مونس و همدم |دمیست. چه خوب ما بهترین مخلوق خدا همیشه و در همه حال دست به دامان خالق خوب و قادر و توانایمان باشیم.

سحر سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 15:34

تمام حرفهای دلت رو خوندم. امیدوارم دلت همیشه حرفی برای گفتن داشته باشه. حرفهای خیلی قشنگ.

تلنگر پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 23:31 http://www.molktamalakoot.blogfa.com

سلام خیلی شعر قشنگی بود همه آدما یه روزی به این می رسن که چه قدر تنهان فقط امیدوارم اون روز آخرین روز زندگیشون نباشه .

مریم پنج‌شنبه 17 دی 1388 ساعت 19:42 http://bahareeshgheman2.blogfa.com

سلام
خوبی؟
وبلاگت قشنگه
بهت تبریک میگم
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی
سربلند و موفق باشی

سارا دوشنبه 23 فروردین 1389 ساعت 20:01

سلام خوبی گلم؟
وبلاگت ناز بود خواستی به من هم سر بزن ...و منو بلینک چون من لینکیدمت

سلام...
ممنون...
ولی آدرستون رو نذاشتید برام؟
اگه آدرستونو بگید حتما میام..
سبز باشید...

مژگان یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 18:28 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

چرا خانومی؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.