.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

مدار بی قراری

هوالغریب...


یک وقت هایی یک آهنگ هایی عجیب به دلت می نشیند...این روزها دیگر فرصت آهنگ گوش کردن هم ندارم و آهنگ گوش کردن هایم فقط برای وقت هایی است که در ماشین هستم... فلشم را تازه آهنگ ریخته بودم... در میان حجم آهنگ هایی که برایم ریخته بود یک آهنگ عجیب به دلم نشست... بعضی وقت ها بعضی آهنگ ها عجیب به دلت می نشیند با ایتکه هر چه می گردی و دل و ذهنت را می گردی برایش مخاطبی نمی یابی... ولی بعضی سطرهایش اصلا انگار برای توست... در راه بودم... برای یک کار مهم اداری... که این آهنگ پخش شد...اولین بار بود می شنیدمش...

وقتی می خواند انگار با هر بند شعرش دلم ریش ریش می شد و من به یاد می آوردم که خیلی وقت است که با همه چیز و همه کس قهر کرده ام... حتی با خودم...


وقتی می گفت: زندگیم روی مدار بی قراری سپری شد... دلم برای خودم میسوخت...

وقتی میگفت : دیر یا زود دیر میشه... هر چی کابوس دیده بودیم دیر یا زود تعبیر میشه


...

زودتر از گذر عمر منو این غم پیر کرده...


....


+ آخ که خدا نیاورد برای کسی که زندگی اش در آستانه ی سی باشد و روی مدار بی قراری سپری شود...

++ آهنگ مدار بی قراری بابک جهان بخش را از نت بگیرید و گوش کنید... دیگر مثل آن وقت ها نه حوصله دارم و نه وقت که بنشینم برایش کد بنویسم و آهنگ را اینجا بگذارم...الان هم باید بروم و به بقیه کارهایم برسم...

اگر دلتان خواست از نت بگیرید و گوش کنید... هر چند که اینجا جز من و خدایم هیچ کس نیست...


+++ خدایا شکرت

برای همین بی قراری ها هم شکر... شکر که جز خودت هیچ کس را ندارم...

کاش کسی بفهمد وقتی خدا را این گونه شکر کنی یعنی چه!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرناز جمعه 30 تیر 1396 ساعت 12:35

آهنگشو گوش ندادم...الان میرم‌ دانلود میکنم‌..‌
فاطمه ....
یه عالمه نوشتم ولی پاک کردم...
چون من نباید بگم
تو یه دی ماهی هستی خودت همشو میدونی
فقط یه چیزو بگم
به فکر خودت باش.‌.‌.تو این دنیا هیشکی نیست که به فکر ما باشه...پس خودمون باید به فکر باشیم....به فکر خودت باش.
همین

توی سالهایی از زندگیم
به فکر همه چی بودم جز خودم....

حالام سخته....
خیلی سخت....

فریناز جمعه 6 مرداد 1396 ساعت 03:10

جمله آخر مهرناز واقعا لایک داشت

خداروشکر اینقد سرت شلوغ شده که به خیلی چیزا نمیرسی
موفق باشی همیشه

کاش اینطور بود که میگی...
آدم هر چقدم سرش شلوغ شه ولی باز....
نمیشه از خیلی چیزها فرار کرد....

اما خب خداروشکر که تونستم به همه این تصور رو بدم که همه چیز خووووبه....

این خیلی خوبه

نگین زمزمه یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 03:15

تقریبا سه سال شده آهنگ گوش ندادم درست و حسابی.
ینی نه خواستم و نه وقت داشتم و نه حوصله...
ولی چون گفتی چشم..
دانلود میکنم.


در ضمن، کسی که مطمئنه خدا پشتشه دیگه دم از مدار بی قراری نمیزنه... همون خدا اون‌مدارو به صفر میرسونه مطمئنم!

خیلی وقته آهنگ گوش دادن های منم فقط میرسه به وقتایی که توی ماشینم که اونم انقد فکر و خیال دارم که عملا هیچ چی نمی فهمم از آهنگ....

مثلا آهنگ شاده ولی من درگیرترین آدمم...

من پشتم گرمه به خدا....
ولی سخته....
سختتتتت

کاش بدونی یعنی چی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.